Swappen: Intresse?

538906_419401744747481_100000329774646_1432095_1768779820_n_large
Al op een paar blogs kwam ik het tegen: Swappen. Maar wat is het nou eigenlijk? En is het betrouwbaar? Swappen is eigenlijk ruilen. Vroeger ruilde je knikkers die je toch niet helemaal geweldig vind, of barbiepoppen. Natuurlijk kun je dat ook met make-up doen, die je nooit hebt gebruikt, dubbel hebt of gewoon na 1 of 2 keer gebruiken toch niet goed was voor jou. Heb jij intresse?



Swappen leek mij een super leuk idee! Ik heb thuis nog een aantal producten liggen die ik gewoon niet meer gebruik, of dubbel heb. Dat kan varieren tot make up dingen, maar ook tot haar dingen, shampoo's etc. Heb jij misschien zin om met mij te 'swappen'?

Nu is natuurlijk wel de vraag, is het betrouwbaar? Het is natuurlijk niet leuk om zelf je kadootje opgestuurt te hebben, en niets terug te krijgen en daarna niks meer van diegene hoort. Ook vind ik dit erg kinderachtig en jammer dat er toch mensen zijn die het doen.

Dus, lijkt het jou wel wat om met mij te swappen? Mail me dan gelijk! (derijdendekapper@gmail.com) en vertel wat over je zelf, en wat voor producten je leuk vind!

Natuurlijk spreekt het vanzich als je producten uitkiest om te swappen dat ze niet super vies zijn, kapot zijn of gewoon niet meer goed ruiken/eruitzien. Halflege producten is natuurlijk ook niet echt classy.
Lijkt het jou wat? Mail dan!

12 opmerkingen:

  1. Volg je op bloglovin nu ;-) Ik ben uitgerekend op 16 september en ben nu bijna 24 weken. Wanneer heb je de 20 weken echo? Ben benieuwd of je een jongen of een meisje krijgt.

    Heb helaas weinig te swappen omdat ik pas heel grondig heb opgeruimd. Mocht ik iets tegenkomen dan laat ik het wel ff weten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. klinkt leuk, ik heb alleen niks om te swappen haha!
    oxox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me leuk, alleen heb ik niet zo veel om te swappen :s
    x Elize Leuke blog heb jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb ik nog nooit gedaan maar lijkt me wel eens leuk.. ga meteen in mijn stash kijken..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een grappig idee, nog niet eerder tegengekomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk berichtje!
    zullen we elkaar volgen? :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee! Misschien kunnen we elkaar volgen? laat het me weten:)

    x
    http://jewelsbyjuul.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een leuke blog! Ik heb je een mail gestuurd naar je andere mail adres omdat ik ook nog een ander vraagje heb!
    Je hebt een superleuke blog! Ik ben je dan ook gaan volgen met bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb helaas nog niks op te swappen. Alles wat me niet aanstaat doneer ik eigenlijk altijd aan vriendinnen. Wel een leuk idee en een leuke blog heb je ;)
    liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een reactie achterlaat!

 
BEAUTYQUEENXL © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects