Lookx Sun Protector powder spf20


Gisteren kreeg ik een heel leuk pakketje binnen! Nouja pakketje, een envelop. Ik ben altijd superblij als er post is en pakketjes vind ik helemaal super! Mijn vriend zag me glunderen, hihi. Ik maakte het pakketje open en zag daarin een brief van Lookx. Met daarbij ingevoegd de sun protector powder van hun merk. Super leuk, en vandaag ga ik die voor jullie reviewen!

Het is nog een vrij nieuw product van Lookx. Het is een mooie bruine poeder, die uv bescherming bied (factor 20) met een lichte goudshimmer erin. Ook zit er vitamine E in.

Dit is hoe het doosje eruit ziet. Simpel maar chic.
Wat lookx zegt over het product:

''Er gezond uitzien en toch goed beschermd door het leven gaan. Dat doe je met de innovatieve LOOkX BIO Protector POWDER Medium SPF 20, de decoratieve bescherming met goudpigmenten! LOOkX BIO Protector POWDER Medium matteert de glanzende zones en geeft tegelijkertijd langdurig een subtiele, gouden glans. Je krijgt een heldere en zacht gekleurde teint. De romige fluweeltextuur van het poeder legt een transparante film over de huid, wat resulteert in een soepel en zacht gevoel. Vitamine E en het UV-schild werken samen tegen vrije radicalen en UV-stralingen.''
Functie
- Stralende huid met warme uitstraling
- Smelt samen met huidskleur
- Beschermt met medium filter

Note
Fysische lichtfilters zijn onoplosbare stoffen met een speciale structuur, waardoor ze niet in de huid dringen maar zich vasthechten op het huidoppervlak en daar het licht weerkaatsen.   

Ik kreeg het product binnen heel netjes ingepakt, in een wit kartonnen doosje. Dit is hoe het eruit ziet. Vrij veel maar dat is het ook waard voor het geld!


En een applicator erbij. Handig!


De poeder zelf ziet er heel mooi uit! Je ziet de shimmer nog niet zo goed, maar zodra je het hebt aangebracht zie je het duidelijk! Supermooi!


Hij past precies bij mijn huid! Ik vind het een super mooie poeder.
Ik ben ook erg benieuwd of die ook echt sun protection is, dus deze zomer maar eens uittesten!

De LookX sun protector powder is verkrijgbaar voor €20,50 in diverse verkooppunten en op de webshop van LookX: Klik hier.

5 opmerkingen:

  1. Ziet er echt fijn uit.
    Liefs, Mi-lou

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit!
    leuke blog heb je,
    ik volg je!

    http://tourdelabeaute.blogspot.nl/
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Loving your post!
    Happy to have found your blog. Glaldly follow you via gfc and bloglovin!
    Hope you can follow me too on both!

    Lots of love,

    www.nicoleta.me

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er prachtig uit! Leuke blog! Ik volg!
    Liefs,xx

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een reactie achterlaat!

 
BEAUTYQUEENXL © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects