Zwangerschap: 2e bezoek verloskundige

 
Eens in de zoveel tijd vind ik het leuk om jullie op de hoogte te houden van mijn zwangerschap en alles eromheen. Ook is het voor mij zelf prettig om het van me af  te kunnen schrijven. Nu ik deze post schrijf heb ik net vandaag mijn 2e bezoek aan de verloskundige gehad. Ben je benieuwd wat daar allemaal is gezegt/gebeurt?

Op de foto hierboven ben ik vrijwel makeuploos. Dat komt omdat ik net onder de douche vandaan kwam.
De laatste tijd zoals op de foto hierboven heb ik last van puistjes. Eerst hoefde ik vrijwel niks aan mijn huid te doen. Zelfs niet te verzorgen met makers want ik had nooit last van puistjes of mee-eters. En nu in overvloed! En ik báál ervan. Maar helaas, het hoort erbij. Ik gebruik wekelijks maskers en ik reinig mijn gezicht goed en scrub. Helaas schijnt dit niet veel nut te hebben.

Vannochtend om 8 uur (!!!) had ik een afspraak bij de verloskundige. Afgelopen week ben ik flink ziek geweest. Weinig eten en veel braken. Gelukkig is dat na een bezoek aan de huisarts afgelopen en gaat het nu stukken beter. Ik ben nog wel snel moe en braak nog wel 's ochtends, maar het is niet meer over de hele dag. Vandaag heb ik voor het eerst het hartje gehoord van mijn kleine wonder! Het ging zo snel en was zo bijzonder. Ook kon de verloskundige voelen waar de baarmoeder zat. Al vrij hoog! Dus dat betekent dat mijn buikje toch echt een buikje van het kind is en niet van het vele snoepen de laatste tijd! (Thank god!)

Ook heb ik een afspraak gemaakt voor een 20 weken echo, die heb ik dus over 5 week ongeveer. Hierop kunnen ze al heel veel zien. Dan ben ik ook op de helft van mijn zwangerschap. Ik ben nu al zenuwachtig! Ik hoop dat het goed gaat met die kleine daarbinnen. Morgen heb ik mijn geslachtsbepalingsecho!! IK ben zo blij! Het is erg vroeg dus ik hoop dat ze het kunnen zien, maar we willen het dolgraag weten!
Ook kreeg ik de uitslag van de bloedprik test binnen, en mijn suiker en ijzergehalte was allemaal goed. Mijn lichaam maakt geen antistoffen aan dus dat scheelt.

Vinden jullie het leuk om posts te lezen over mijn zwangerschap?


5 opmerkingen:

  1. awhh
    spannend, heb je al een gevoel wat je denkt dat het is ?
    jongen/meisje ?
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk een meisje! Maar sommig mensen zeggen jongetje en sommige meisje. Ik ben benieuwd!

      Verwijderen
  2. Your blog is gorgerous! :)
    I'm following you, please, visit me when you have a moment :)
    xoxo
    http://acapeland.blogspot.com.es/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes vandaag! Ik hoop dat je duidelijkheid krijgt!
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeeh, spannend! Hopelijk verloopt alles goed. Succes morgen!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een reactie achterlaat!

 
BEAUTYQUEENXL © 2012 | Designed by Rumah Dijual, in collaboration with Buy Dofollow Links! =) , Lastminutes and Ambien Side Effects